BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Selamat datang [welcome]

Salam...

Blog impiana adalah diari electronic yg direka utk menceritakan kisah kasihku..yang mana akan digambarkan kisah gembira atau sedih utk tatapan followers or rakan2 sekalian..!!

.....ayat2 disini adalah dari buah fikiran sendiri!! sebarang komen amat dialu2 kn...tapi sila guna ayat sendiri dan juga komen2 yg tidak keterlaluan...hee~

.....Jika terdapat sebarang kesilapan disini,
jutaan kemaafan dipohon dari sekalian....>



sekian y.a.t.i.e

Nov 11, 2009

jom2..p cuti2 mlysia...~!

AirAsia tawar sejuta tempat duduk percuma


TAWARAN tempat duduk percuma oleh AirAsia yang akan bermula esok dijangka menjadi perhatian di kalangan mereka yang suka melancong.


KUALA LUMPUR - AirAsia, menawarkan sejuta tempat duduk percuma ke lebih 70 destinasi dalam promosi terbarunya Free Seats mulai 11 November ini.

Ketua Bahagian Komersial Serantau AirAsia, Kathleen Tan berkata, promosi yang berakhir pada 15 November itu adalah bagi tempoh penerbangan dari 1 Mei hingga 30 Oktober 2010.

Menurutnya, destinasi yang terlibat dalam kempen tersebut ialah China, India dan Taiwan.

Ia merupakan sebahagian daripada rangkaian AirAsia yang kini telah mencecah lebih daripada 130 laluan dengan melibatkan 20 negara.

"Apabila ekonomi sukar, orang mencari pilihan perjalanan yang lebih murah tetapi memberi nilai terbaik bagi wang mereka dan tiada pilihan yang lebih baik daripada penerbangan percuma," katanya dalam kenyataan yang dikeluarkan di sini semalam.

0 comments: